Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen omtrent betalen, verzendkosten, levering en retouren. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via info@horecadrinks.nl.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt de online bestelling veilig betalen via iDeal (direct betalen via internetbankieren) of per bankoverschrijving. U ontvangt de bevestiging en factuur van je bestelling via de email. Voor meer informatie over iDeal verwijzen we u graag door naar http://www.ideal.nl/.

Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen vanaf €99,- worden gratis verzonden in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden). Voor bestellingen onder de €99,- bedragen de verzendkosten in Nederland €7,95,-.
Bestellingen naar België worden gratis verzonden vanaf €180,-, voor bestellingen van minder als €180,- bedragen de verzendkosten €12,95.

Hoe en wanneer vindt de levering plaats?
Als u een bestelling plaatst in de Webshop van HorecaDrinks, zal Vinologix (werkt samen met DPD en UPS) zorg dragen voor de bezorging van de artikelen op het door u opgegeven bezorgadres. U ontvangt van de transporteur een e-mail met daarin een dag- en tijdsindicatie. We streven er naar om uw bestellingbinnen 1 werkdag te verzenden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Producten kunnen desgewenst, na overleg, worden opgehaald in Dirksland. Neemt u daarvoor even contact met ons op?

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren. Hiervoor dient u contact op te nemen met onze Klantenservice (info@horecadrinks.nl), die u dan het retourproces en geldende voorwaarden nader aan u zullen toelichten.

Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de originele verpakking en inhoud inclusief het etiket van het product onbeschadigd is. De kosten voor retourzendingen komen voor rekening van de klant.

De ontvangen bestellingen dienen direct op zichtbare defecten worden gecontroleerd. Indien er iets mis is met het product dient u direct contact met ons op te nemen.

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending wordt het geld terug gestort op uw rekening. Indien het niet mogelijk is om de producten te retourneren vanwege bijvoorbeeld transportbreuk, dan zal HorecaDrinks binnen twee weken na melding van de schade het betreffende bedrag terugstorten op uw rekening.